Never mind

 
 
Orkar inte mer, känns bara så konstig att se dig hela tiden. Jag saknar tiderna då det var du och jag, då 
du vissade den fina sidan utav dig och inte den sidan du är nu. Vet du vam som stör mig som mest? du äcklar mig, du äcklar skiten ur mig, Jag gillade dig så starkt, när du började i vår klass så såg jag bar dig. Jag såg ingen anna, åttan var de bästa året för mig. Det kändes som om jag hittade någon, någon som förtod mig, tiderna vi kunde ssa i hundra år, chatta på fb eller misshandla sönder varandra i skolan, tiderna då vi chillad med M och A tiderna allt var PERFEKT.. Under nian blev allt  bara knas, hon kom in och fucka allt och hon lyckades.. när vi inte snackade mer så snackade du ite med någon och om jag ska vara ärlig så tyckte jag synd om dig, jag fattade inte varför du var så tyst och deppig. Jag vet, jag vet.. det var om allt som hade hänt men hur FAN trodde du jag kände mig? jag brann varje gång jag såg dig. Du försår inte hur mycket det döda mig att se dig varje dag. Jag ville bar att nian skulle ta slut, att vi skulle sluta, att det skulle bli skolavslutning så jag slapp se dig.. ag kunde komma hem efter skolan och efter jag vart med tjejerna och gråta mig själv till sömns. DU behandlade mig simi ingen kille gjort förut.. 
 
Den dagen vi började snacka igen så kunde jag inte fatta, fatta vad som hände.. det kändes så rätt men ändå fel. Jag trodde det vart ditt fel till vart vi stod innan, till varför det blev som det blev. Jag hatade dig så jävla mycket, Jag hatade mig själv mer för att jag ens börja gilla dig, att jag fall för allt du gjorde för mig. Men när vi började snacka igen så ville jag bara att vi skulle vara vänner och inget mer. Jag ville inte att du skulle såra mig igen.. det gick veckor och vi snacade som om ingenting hade hänt. Jag fattade inite varför du inte hade kommit fram och snackat med mig och frågat mig vad som gick fel. Du vet väl att jag berättade för dig att jag var blyg, jag sa det till dig när det va vi och ingen annan,så du kunde kommit fram men nej du gjorde inte det.. efter fucking två månade tar du det på facebook? det känns som om du inite vågade komma fram till mitt ansikte, det var ditt fel alltihop, det var ditt fel till att det blev som det blev. Sen att du påstår att jag ska ge dig en chans till och att vi kan hålla det hemligt ett tag,, hell no... du är en player och jag insåg inte de, jag insåg ingenting!! jag var blind.. de varnade mig från dig andra gången och jag är så nöjd att jag lyssnade på dom.
 
Jag saknar inte dig idag, inte för ett öre ! Jag saknar bara ditt gamla jag.. du har sjutigt alla EXAKT alla, Du visste att vår gamla klass var som en familj... du visste allt !! vår gamla klass som jag hade gått med sen barnben kunde och kan fortfarande idag offra allt för varndra, när du började så öppnade vi vår famn för dig, vi tog in dig i klassen som vår familj. Men idag har du exat alla.. vet du vad?!!!! FUCK YOOOOUUUU !!!!
 
IM DONE 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0